L O V E

Hejsan!
Ligger i sängen med eline och kollar på Hem till Midgård :)
Somna en stund i soffan förut men blev väckt av mamma som ville ha med mig till stan, så jag haka på :)
Blev en ny koffa och ett par svarta byxor, eftersom mina andra gick sönder i lördags, men ska nog ta och klippa lite i dom så de blir hål i dom eller så kanske jag gör shorts av dom, får se vad jag gör ;)

Imorgon är de ju fredag och jag längtar som bara den! är hur trött som helst nu i kroppen så ska vila i helgen, men det blir träning lördag och söndag också, ska ju till blekinge nästa helg och tävla för första gången i år, så måste bli lite kompis med kompassen och kartan innan :)
Och på måndag blir de att åka till oskarshamn igen för att sätta ditt de sista av tandställningen som ska sitta på nedre käke :) Slipper "pi" dagen i skolan då, och de känns underbart! :D


Men nu ska jag snart duscha sen blir de bara att ligga i sängen och mysa, fast utan syster hon börjar bli rätt jobbig nu hon kan inte sit´ta still ;)



Så God natt:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu