Narnia

Hej!
Ligger i sängen nu och kollar narinia så här på kvällen för att börja gå till ro innan man lägger sin i sängen för att sova, så de blir nog att borsta tänderna sen ringa till ludwig kanske :)

Idag så var vi ju på bio, vart lite annat att se den på bioduken man annars ingen skillnad :)
Matte diagnos efter de, kändes bra i alla fall så man får ju hoppas:)
Jadu, sen då så fick man en liten "utskällning" av en argsint lite dvärg för att jag skulle gå ett varv i korridoren med ludwig utan amanda, förstår inte varför hon lägger sig i, men såna som hon brukar bete sig så, så de är inte så ovanligt. Det är bara att tycka synd om dom, men jag tycker verkligen inte synd om henne!

Efter skolan blev de fika på 48:an med erica och elin, var mysigt, sen efter kanske tio minuter kom clemens och han var med oss hela dagen tills nu typ. Gick en lite promenad med ludwig runt hela stan, och så lämna vid av ludwig vid hans dörr :)
Efter promenade gick vi till clemens mormors hotell som ligger mitt inne i stan, och vi var inne på "president" sviten:D väldigt fint och stort mot vad hotell rum brukar vara :)

Och nu är jag jäkligt trött efter denna dag så ska nog borsta tänderna ;)


God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu