Rubrik!

Hej!
Sitter i soffan och kollar på Shrek nu och för alltid :)

Idag då hade vi svenska prov på satsdelarna på morgonen, kändes bra faktiskt måste jag säga :)
På tyskan tittade vi på nån film, och ludwig har blivit tvungen att sitta breve mig på lektionerna nu enligt angelika, hon har sina idèer den lilla tanten:)
So provet ja
, jag svarade på alla frågor igen fast vi bar var tvungen att svara på VG-MVG men kanske tjänar lite på de ;) hihih hoppas på de ialla fall :)

Sen efter lunch hade vi inga lektioner för vi fick ju vår "överraskning" som var en fika (festis och kanelbulle) och ett ladgårds band direkt från tuna eller nåt som kom och sjöng, jag och ludwig stanna i fem minuter sen drog vi hem till han :)
Vi kollade på en bra film, och myste :) sen somnade vi en stund, är helt slut efter den här veckan kan jag säga! jobbigt att komma tillbaka till skolan och börja så här kan jag säga! menmen sån är livet och de är knappt tre månader kvar till sommarlovet! ;o tiden går ju as fort!!

Haha och efter vi vaknat kolla vi på tv lite sen kom mamma och pappa och hämta mig ;)

Och nu sitter jag här i sängen och snackar lite med emilia :)

Imorgon blir de att måla och städa lite, sen ska jag till erica och dom, får se vad vi hittar på:)
Och på onsdag är vi lediga, guuud så sköönt! blir att äta pizza med ludwig! :) gott!

Men nu ska jag dra och se på film, börjar bli trött redan nu!

Så susa sött!


God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu