Tim här :)

Hejsan!
Sitter i fåtöljen nu med tim i knät ;)
Blir nog att gå en liten kort promenad med han snart, eftersom han ska vara här till tio så måste han nog ut och kissa lite :)

Ja efter skolan idag då så gick jag ju med ludwig hem :)
Vi kolla film och sen spela vi FIFA och jag vann tre gånger på raken, men förlora dock den sista gången ;)
Sen åt vi en jätte god middag med hans familj, blev tacopaj, gott! :)

Sen spela vi lite COD, haha ludwig döda mig hela tiden, så då vart jag lite sur så vi kolla tv istället :)

I morgon blir de att sova ut, sen träna, får se vad som händer senare :)

Men nu ska jag kissa innan jag går ut med timen ;)

God natt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu