trött som ett as!

Hej!
Sitter i vardagsrummet och kollar på skidor nu, hoppas på petter! :D
Annars gick de ju skit bra igår för damerna! etta och två ;)

Ja senare igår då så drog jag ju till bruttorna, vi spelade lite sims och ja lite annat :D
Sen drog vi hem till mig för att äta och fixa oss innan vi gick och möte upp ludwig :)
Ja vi gjorde massa där, fast de var as många som tjöt överallt såg typ fem stycken om inte mer, memem alla kan inte vara glada :D
Nu strax kommer ludwig, får se vad vi hittar på. Är skapligt trött idag så orkar nog inte göra nåt speciellt :)

Imorgon hoppas jag på att hitta på nåt med bruttorna, får prata med dom senare :)

Men nu ska jag äta snart!

ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu