Trött

Hej!
Sitter i fåtöljen och kollar lite på tv med mamma och pappa :)
Var ju i oskarshamn idag, fick inte tandställning där nere utan spände bara in där uppe, så det tog cirka fem minuter bara ;)
Sen blev de att äta jätte god mat med farmor och molle :)
Sov hela vägen hem till vimmerby sen, så var skit trött sen när jag kom tillbaka till engelskan, men de roliga var att jenny flyttat engelska provet! As skönt måste jag säga!

Efter skolan gick jag och ludwig hem till han och gjorde inte alls så mycket, spela lite FIFA men jag förlora så de var inte kul längre, men vi åkte ner till stan efter fyra nån gång, blev en lite present till mamma som fyller år på onsdag och sen två saker till mig :)
Men ludwig köpte även med sig en tröja hem :)

Efter de så kom jag hem för en stund sen från en promenad  med erica och elin och lille atlas :)
Köpte godis och skrattade :)
Fint!

Men nu är klockan tio och jag har inte duschat så måste springa och göra de nu innan jag somnar här :)


Så jag säger.....

God natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu