Badat!

Hejsan!
Ligger i sängen nu och väntar på att duschen ska bli ledig:)
Annars så drog ludwig nyss :) Följde med han hem efter skolan, blev att kolla king kong :)
Han bjöd även på en jätte mysig fika :) Vart jätte rörd när han kom i med brickan, hihi :)
Sen runt halv sex bestämde vi oss för att ta en löpar runda, så det blev att åka hem till mig och byta om sen drog vi ut :) Och på hem vägen sprang vi förbi nossen, och då bestämde vi oss för att ta ett svalkande dopp efter träningspasset:D Så vi tog varandra i hand och hoppa tillsammans ner i vattnet :D
Sen när vi kom hoppa vi lite studdsmatta och lagade hamburgare :)

Annars idag har vi haft matte prov, gick skapligt hoppas jag :)
Sen kom andreas och prata med mig, han tyckte verkligen om min novell så mycket att han med hade gråtit i slutet :D Men vet ännu inte betyget, men hoppas på det bästa! :)

Har inte så mycket mer att säga mer än att fotbolls matchen är imorgon mot al, känns som vi kommer förlora menmen ;)
Slipper svenska och matten så ludwig får jobba själv med vårat prodjekt om poliser:)
Lycka till gubben! ;)

Men nu ska jag duscha!:)

God natt!♥


Finns det en finare pojkvän?
Knappast!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu