Glass med finis!

Hej!
Ligger på golvet i mitt rum nu och ska strax hoppa in i duschen :)
Sen blir det en liten fika ;)

Blev glass med ludwig isället förut :) Han kom och hämta upp mig sen skjusa han ner mig till sibylla ;)
Vi träffade på kevin och alex så blev en liten pratstund med dom också :)
Efter det drog vi hem till ludwig och spelade lite tv spel, både han och jag slog nytt rekord! :D

Mötte sedan upp anton,erica,gustav och elin sen:) Efter ett tag kom clemens också! :)

Imorgon blir det sex och samlevnad ;)
Jaja slipper vanlig lektioner i alla fall! :D


God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu