Jag lever :)

Hej!
Det har varit lite tyst nu är under två dagars tid, men har inte haft tid :)

Igår efter skolan drog jag med ludwig hem, vi kollade film och spelade cod men carl :)
Sen kom pappa och hämta mig, så drog vi ner till stan och hämta mat :)
Vid åtta kom ludwig till mig, han hjälpte mig att packa lite sen gick vi för att möta upp amanda för att gå och köpa godis! :D
Kvällen/ natten blev att spandera på a-huset med klassen+ erik :)
Tror jag och ludwig var dom som sov mest, haha!   Runt tre vakna vi upp och gick upp för att kolla läget vad alla andra gjorde, vi hittade gustav som stod och dansade för sig själv! haha! ;)

Sen gick vi och la oss igen :)
Mamma ringde och väckte mig vid sju ungefär, blev att gå upp och hjälpa till och städa :) Sen drog ludwig och jag hem till mig och slappa innan vi drog tilll han för att äta innan vi senare drog ner till stan för att kolla student balen där ludwigs syster gick :) fin var hon! :)

Kristina och dom var hos oss nu på kvällen och fika, tim stannade kvar här, så han ligger nu här i min säng och sover :)
Imorgon fyller jonas år så blir att fira han på kvällen :)

Men nu är jag trött! :)

God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu