Matlagning!

Hej!
Sitter nu vid matbordet med pappa och har precis ätit min middag som jag lagade till familjen, dock kom det bara hem en för att äta :( Mamma jobbar väl över eller nåt som vanligt.

Men är super glad ändå för fick tusen kronor av mamma imorse eftersom hon var så nöjd med mitt skolarbete:D
Skolan idag då, somnade typ på engelska lektionen, vi kollar på film och blir så himla trött av att kolla på film i skolan!;)

Efter skolan drog jag med ludwig hem en stund, var väl kul....

Men nu ska jag kolla efter om det finns nån glass i frysen :D

Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu