Novellen är klar!

Hej!
Är så jääävla glad att min novell är klar :D:D:D:D
Var klar för typ tio minuter sen och jag grät faktiskt när jag skrev det sista, hehe :$
Har hållt på med den heeela dan typ så skapligt körd i huvudet kan jag säga ;)

Men nu har jag inget kvar innan sommarlovet, förutom tyska teatern som vi ska göra på måndag, får väl hoppas att det går bra:)

Annars var jag, eline och mamma och hälsade på kvarterets nya hundvalp, soo cute :)
Pappa är på klassfest så mamma och vi är ensam hemma, vi har ätit jordgubbar med mjölk, mysigt! :)

Men nu är jag as trött och ska till kyrkan imorgon:)


God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu