Otur.

Hejan!
Ligger nu i sängen med eline och kollar narnia och skeppet gryningen ;)

Blev dessvärre ingen spruta förut eftersom dom bytt dag och inte ändrat på intenet-.!
Såå sjukt jobbigt!
Men blev att åka in till stan lite och fick med mig lite hem :)
Blev även middag med familjen :)
Mamma och jag köpte även blommor som jag nu även har planterat :)

Idag då, inte så mycket intressant ;) Men köpte godis förut i västervik som jag och ludwig ska mumsa på, på bion imorgon :) Blir Linas kvällsbok :) Boken är faktikt sjuktbra måste jag lägga till! ;)

Efter skolan ska jag med ludwig hem och för mysa inför vår fem månadsdag som är på lördag, är dock inte hemma utan på orienterings sprint får se om jag okar träffas en stund när jag kommer hem :)

Men nu ska jag glo film :)

God natt!♥


Lite dålig bild men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu