Planer på G!

Hej!
Ligger i soffan nu och kollar på film med mamma och pappa :)
Eline är inne på sitt rum och stökar hörs det som ;)
Blev en underbart god hembakad pizza som eline gjort till middag :)

Annars idag, bio på morgonen, soft!
Sen tipspromenad gick skapligt för mig,amanda och alexander, vann dock inte buhu! :(
Sen film igen sista lektionen, den var väl...lite lustig :)

Sen hem till ludwig där vi kollat film och spelat tv-spel :D
Vann allt några gånger över han! :D

Imorgon har jag och ludwig fem månader :')♥
Men jag är inte hemma :o

Men vi ses på söndag då vi ska till Astrid Lindgrens Värld och kolla på Alexander som spelar där :)
Hoppas på fint väder!

Men nu ska jag ladda inför tävlingen imorgon med godis, läsk och film :)

God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu