Tandställning.

Hej!
Ligger i soffan nu och kom precis hem från oskarshamn :)
Blev att sätta dit på undrekäken, så nu är det klart! ;)

Annars bakade amanda och jag kanelbullar på hemkunskapen as goda blev dom! :)
Sen fick vi tillbaka so sakerna, på läxförhöret som vi gjorde i fredags fick jag VG och på skriv uppsatsen om abort fick jag också VG :D
Beställde även klipp tid också, blev dagen innan jag åker på konfa :) Borde nog skriva en packnings lista snart :)

Igår var vi då hos faster och farbror, blev en god fika med macker och tårta :)
Tränade även igår, och gjorde syslor i trädgården som att plantera blommor och klippa gräset :)
Blir nog att åka ner till affären nu strax med mamma och köpa fler blommor :)

Imorgon blir det skolan och mys med ludwig! :) Blir nog glass också ska vi se, hihih ;)


Men nu ska jag ta mig en chokladbit :D

Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu