Nuså!

Hej!
Nätet funkar nu igen wiiihooo!
Hela skiten är nytt nu så hoppas att inget ska börja dampa! :)

Engelska prov idag,gick bra tycker jag! :)
Blev även klar med min halsduk idag i slöjden, sköt men vet dock inte vad jag ska börja på nästa vecka :)

Övningskörde även igår för fösta gången igår, tim och mamma fick den äran att vara med ;)
Himla svårt det där med att möta kopplingen med gasen, och råkade köra iväg med hans bromsen i men det var mammas fel ;)

Men nu ska jag plugga hemkunskap om jag orkar har prov imorgon ;)

Puss!♥

Jag som älskar att åka skridsko..host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu