Tisdag!

Hej!
Idag sov jag för första gången sen sommarlovet längre än nio, vilket var skönt! :)
Jag gick upp och kollade först på wallander-vittnet och sen vampyrer suger på canal+ ;)

Nu sitter jag och väntar på att toddlers&tiaras ska börja på TLC :)

Och ikväll ska jag träna för första gången på två veckor eftersom jag varit sjuk :)
Ska bli skönt att komma igång igen :)

Imorgon blir det tandläkaren i oskarshamn och modevisning på ronja senare på kvällen med emilia och farmor, faster kristina ska gå modell :)

Men nu ska jag kolla tv :)

PuSs!♥

När Tim var här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu