Wohoo

Hej!
Sitter i soffan nu och kollar lilla jönsson ligan med mamma och lilla syster :)
Men ska nog strax gå ner och städa mitt rum lite :)

Mode visningen igår var bra förutom att maten sög!
Kom hem och sen blev det att kolla true blood :)

Blev väckt av mamma och pappa som fråga om jag skulle med och äta frukost på bakfickan vilket jag självklart gjorde så var bara att klä på sig ;)
Ikväll blir det att åka till stugan hoppas jag annars åker vi imorgon, och senare idag kommer ludwig hem så ska va med han en lite stund:)

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu