Duscha!

Hej!
Har spelat mina facebook spel i en och en halv timma nu, inget liv jag vet men ska faktiskt ta och gå och duscha nu för har varit och prov sprungit smålandskavlens banor :)
Gick bra! ;)

Vart nöjd på musiken idag också, fick ´VG trodde inte ens jag skulle få G men klippte av tre naglar för att det skulle låta bättre och tydligen gav det resultat :)

Imorgon blir det mina tjejer efter skolan, film och plugg ;)
Ska även ner till stan och beställa klipp tid ;)

Dala-dubblen i helgen, inte taggad alls! Orkar inte åka buss i alla dessa timmar som man ska och sedan hemvägen också, men mamma ska fixa så jag får lite ledigt på måndag morgon, nice! :D

Men nu ska jag durra! ;)

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu