Duschen snart!

God morgon! Sitter i soffan nu och ska strax gå ner och ta en varm dusch :) Känner att min förkylning behöver det just nu;) Ikväll blir det att jobba i marianneund, kommer suga känner jag, kallt och tråkigt :) Men får ju träffa konfa kompisarna vilket är positivt! :) Men innan det ska jag ner en stund till stan med mamma, får se vad vi hittar på där :) Och sen ska jag en stund till erica och elin, film blir det antagligen :) Måste även skriva rent min krönika nu i helgen, tar det imorgon känner jag :) Men nu ska jag duscha:) pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu