sjuk

Hej!
Kunde inte blogga igår eftersom nätet la av.. igen, men pappa ska fixa nytt...igen!

Vaknade i morse av att min förkylning har blivit värre, jippi!
Men blev att dra på sig varma kläder och cykla bort mot skolan, FN dagen idag ju, så morgonen började med arbeten om det, vår studie väg ledare har varit FN soldat så han kom och snackade lite med oss om den, han har blivit skjuten tre gånger, man undra hur han fick ideé om att bli studie vägledare efter det? ;)

Jo sen fick vi strömavbrott på hela skolområdet, vilket var ganska mysigt! :)
Alexander som är lite kär i vår bildlärare engnade förmiddagen till att efter henne för att "skrämas" Men jag tror själv att han bara vill ha kontakt med henne vilket han själv vägrar erkänna :)

Kom hem och hjälpte mamma och pappa att packa saker som skulle till tippen, sen blev de plugg :)

Måste även meddela att jag klarade de omöjliga banan på witch vilket jag är hemskt stolt över! :D

Men nu ska jag upp till mamma en stund :)

Pusss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu