Huuungrig!

Hej!
Ny duschad nu :)
Sitter i vardagsrummet med pappa, farmor och tim :) Dom kollar på speedway på tv:n medans jag sitter på datorn ;)
Blir nog att ta en fika snart hoppas jag för är skapligt hungrig :)
Träningen gick annars skit, har tränat varje dag sen i fredags så är lite sliten i kroppen kan jag säga, så imorgon blir det en vilodag hade jag tänkt :)
Tror jag ska fråga brudarna om dom vill hitta på nåt efter skolan :)
Pizza på lunchen imorgon med ludwig och alexander, kommer bli fint! :)

Men nu blir det fika:)

Puss!♥

Bilder sen helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu