Nöjd!

Hej!
Är hemma nu, men kom hem igår men har dock inte orkat blogga :)
Helgen har gått bra, en andra plats och en tredje plats så jag är nöjd :)
Ludwig kom hem till mig igår, blev att kolla film med mamma och pappa ;)

Idag har jag varit med erica och elin, spelat sims och gått promenad i regnet :)
Blev även en liten pratstund med oscar, var ett tag sen :)

Imorgon är det skoljoggen, hoppas på bättre väder!
Sen blir det antagligen att sova med brudarna eftersom vi har ledigt på tisdag! :D

Men nu ska jag kolla Harry Potter och hemligheternas kammare :)

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: amanda.s

häärlig blid! :)

2011-10-01 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu