Växsjö

Ligger på golvet och läser bloggar och nu bloggar :)
Är fruktansvärt trött efter dagens tripp till växsjö, blev långdistans, blev fyra och är nöjd :)
Blev kosta efter det, vart faktiskt lite besviken, men hittade ett par hötlurar, som gjorde mig bevsiken i efterhand.., ett par löparthigts och lite smycken.
Nästa helg blir det SSM i skåne, peppad svar NEJ!

Hela min vecka kommer bestå av träning, måndag teknik, tisdag intervaller eller nåt, och på onsdag ska jag antagligen med emilia på nåt :)

På torsdag tar jag ledigt.

Skolan imorgon, redan ånges, sista taget nu innan sommarn, hoppas jag överlever!

100 sen titanic sjönk, så blir och kolla om serien är något att ha ikväll.

Nu Sons of anarchy!

Pusss!♥

Låter ludde visa min trötthet just nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu