Onsdag

Hej!
Sitter i sängen nu och försöker plugga ekonomi till provet på fredag men det går inte så bra!
Så blir att duscha nu sen ska jag lägga mig i sängen och läsa innan jag börjar med Zlatan boken :)

Idag har vi inte gjort allt för mycket, ätit pizza med Ludwig, Ludwig och jag städade mitt rum och akvarium, testade min navel smycke som jag fick av honom, och staven var för kort :( får gå ner och byta in den, den som var så himla fin!

Mamma kom hem och vi följde Ludwig hem sen gick vi hem till Britt-Marie och vejne och var där en stund :)

Nu blir det duschen!


Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu