Hej!

Nu funkar det att mobil blogga igen, så ska ta igen med bilder nu:) Eftersom jag åker till Norge på måndag så är jag lite osäker hur det kommer bli med bloggningen eftersom jag är osäker på nätet där uppe men det återkommer att se om det funkar :) Igår var i alla fall min sista dag på jobbet, skönt!! Och jag packade även typ klart igår :) Mamma, pappa och jag åkte och plockade upp Ludwig för att åka och lämna saker till henne i stjärnevik, hon hade övernattning där och Eline glömmer självklart allt hemma. Sedan åkte vi en tripp till skäfset och var där en stund ;) Nu ska jag fixa det sista sen städa mitt rum, framåt kvällen ska jag inhandla mig en stor fet godispåse till resan :) Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu