Hemma!

Hej igen!
 
Är hemma nu efter en tripp till min andra hälf, Norge.
Blev att träffa släktingarna där uppe och bara allmänt chilla, vädret har varit bättre där uppe än här så har kunnat gå i shorts och solat när jag orkat, och då har jag trots allt varit uppe vid världens ände, det går inte att komma längre norr ut :)
 
Igår blev det inte alls som planerat, vi skulle tagit flyget hem vid sex, men vädret i mehamn där flygplatsen ligger ville inte oss åka hem, flyget blev inställt pga dimma, trodde jag skulle dö! Sen började dom snacka om att vi kunde ta ett flyg på morgonen idag, men allt fixade sig till slut, vi åkte vid halv ett och kom till sverige igen vid 21.20, och som ursäkt fick vi åka första klass hem :)
 
Nu ska jag packa om så blir det att åka till o-ringen imorgon i Halmsta, har mycket att göra ingen vila här inte ;)
 
Bilder får ni när jag kommer hem :)
 
Puss!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu