Onsdag!

Sitter i soffan och kollar 112-på liv och död.
Idag har jag jobbat som alla andra dagar, rensat ogräs vid resecentrum, blir nog att vara där imorgon också, tråkigt!
Kommer ihåg att jag klagade på att plocka skräp, jag skulle hellre plocka skräp hela stan än att rensa ogräs.
 
Imorgon blir det att packa resväskan till norge, kanske åka och fira kristina om det inte blir att umgås med ludwig :)
 
Men nu ska jag ta och kolla tv sen duscha, innan jag ska gå och lägga mig för ikväll :)
 
 
DISS:
 
Ogräs överhuvudtaget!
 
HISS
 
Fint väder!
 
 
 
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu