Söndag!

Kom precis hem från släkt kalas med ludwig och hans släkt, god mat, god efterrätt och tv spelande :)
 
Annars drog jag hem till honom vi tolvslaget inatt för att gratta honom med mina presenter, kul att han blev nöjd!
Tog även och sprang djusdalarundan idag med honom med medans mamma sprang i backen :)
 
Imorgon är det jobb igen, sista veckan så det ska bli väldigt skönt, och om en vecka åker jag till norge, det gillas stark, ska bli skönt att komma iväg lite och träffa släkten igen, mysiga fiske turer på kvällen i solned gången, allt är fint med Norge!
 
Nu ska jag se om jag kan beställa hem min kamera !
 
 
Puss!♥
 
Grattis min Ludwig!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu