Tisdag!

Sitter i soffan nu och ska strax fika med familjen.
Blev inget bloggande igår pga att jag jobbade på dagen sen efter åkte farmor, stefanie och jag till västervik för att hämta min kamera, super nöjd!
 
Imorgon onsdag blir det jobb igen, sen ska jag börja packa inför norge, börjar få lite ångest att jag inte börjat!
 
Idag räddade ludwig mig på eftermiddagen, rensade ogräs dom sista timmarna innan jag skulle sluta idag och hade så sjukt tråkigt så ludwig kom och höll mig sällska, så skönt, tiden gick 10000 gånger fortare!
 
Nu ska jag fika :)
 
Pusss!♥
 
Min nya kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu