Då allt tar slut.

Imorgon är dagen här, dagen som man hela tiden har tyckt varit långt bortom horisonten.
Jag slutar nämligen nian imorgon!

Jag vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen att det är skolavslutning imorgon, känner inte den där glädjen som man alltid hade förr inför sommarlovet. Det beror nog på att jag kommer sakna min klass så enormt sen på gymnasiet. Min klass och jag har haft två fantastiska dagar nu i det sista, igår var det avslutnings middag med god mat och goda skratt. Idag har vi tillbringat vår allra sista dag tillsammans nere vid gästgivarhagen med lekar,grillning,vattenkrig och pommac regn, HÄRLIGT!

Annars har jag varit med min erica idag, vi tog en promenad, pratade och kollad på datorn, en chilldag helt enkelt! :)
Imorgon ska jag upp och bara klä på mig och sminka mig för sedan ska jag till frisören vid åtta ! :)

Senare på kvällen blir det studentfest för ludwigs syster sedan kvällshäng med erica :)

Puss!♥

Bilder tagna från ludwig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu