Fredag!

Sitter i soffan med familjen och kollar på nån film min lilla syster ville se :)

Idag var det sommar show, efter den slutade jag, eftersom jag var klar med allt i tyskan.
Så ludwig och jag tog och åkte hem till honom innan, vi tog och åkte ner till stan för att fixa sakerna till klassföreståndarna som dom ska få på fredag ;)

Efter det åkte vi hem till honom igen och lekte lite med scott, och tog en promenad :)

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på, bli nog att träna i alla fall :)

Puss!♥

Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu