Onsdag!

Sitter i sängen nu och försöker fatta tekniken, vilket inte går så jätte bra eftersom Harald inte gett oss tillräkligt med information.
Har bara 80 sidor kvar att läsa så de är väl chill eller?
 
I alla fall tränade igår med ludwig på kvällen, sen blev de att bara chilla :)
Idag har skolan gått fort och har ingen matte så de är skönt som tusan!
 
Imorgon är de sisu dagen så blir inga vanliga lektioner imorgon, morgonen börjar med handikapp idrott och sen blir de yoga!
Väl hemma sen blir de att plugga sönder teknik!
 
Idag efter skolan kom ludde och scott och hämta mig, vi gick hem till mig och lekte med scott, när ludwig hade åkt kollade mamma och jag hungerspelen sen tog vi en promenad :)
 
Nu måste jag plugga!
 
 
Puss!♥
 
Bjuder på dessa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu