Torsdag!

Sitter i vardagsrummet med mamma och pappa efter ha ätit våfflor :)
 
Har idag varit och fixat min mobil som har dampat funkar nu, men återställde den förut så nu är alla bilder borta..
Aja.
Efter skolan gick jag till miltons för att möta upp emilia som provade ut smycken till en modevisning sen körde hon hem mig :)

Tog en löpar runda med scott och ludwig förut, skönt!
 
Imorgon är det äntligen fredag och helg!
 
Nu ska jag vänta på att ludwigs träning ska sluta, för måste prata med honom!
 
Godnatt!♥
 
 
Bild från high chaparral!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad smidigt det där köra hem lät ;) /emilia

Svar: Riktigt :)
Eirin Andersson

2012-10-11 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu