Måndag!

Åh så var det måndag igen och en ny vecka!
Min vecka börjar ju alltid bra med sovmorgon till tio och slutar halv ett :)
 
Så efter skolan drog mamma och jag och åt på stadshotellet, sen blev det att bara chilla i sängen till one tree hill innan ludwig kom och städade mitt akvarium, han är duktig den killen!
Emilia kom även en stund nu på eftermiddagen, vi tog bilen ner till jysk för att köpa nya kuddfodral till mina kuddae :)
 
Nu håller jag på att fixa låtar till mobilen, och uppdaterar den :)
 
Imorgon blir det orientering på morgonen i två timma, kommer dö!
 
Puss!♥
 
Bilder jag tog på ludwig och Scott för ett tag sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu