Fredag

Fredag vilket betyder att jag slutar tidigt. Idag på morgonen firade vi lucia sen bjöds det på fika i caféterian.
På matten började jag på inlämingsuppgiften vi har tills på onsdag.
 
Mamma kom och hämtade mig efter skolan så nu har jag fikat och spelat lite sims, ikväll blir det släktkalas och imorgon kommer eline och jag att vara ensamma hemma då mamma och pappa ska till ullared.
Så vi ska strax dra ner till ica och handla lite mat tills imorgon.
 
Igår efter ett x antal promenader med scott så drog ludwig, jag och eline och såg på den nya hobbit filmen som höll sina förväntningar.
 
puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu