Torsdag!

Har varit tyst här ett tag nu men har haft fullt upp!

I tisdags i alla fall tränade jag och ludwig innan vi åkte till jönköpning för att lämna av hans syster, fick med mig två par skor hem, som jag kan visa senare.
Igår var jag och emilia hemma i pärs lägenhet och storstädade, senare på kvällen åke vi och körde skivstång :)
 
Idag har jag sovit ut och varit ute och fotat lite smått våra fåglar i trädgården, nu ligger jag i sängen och kollar skidor, senare vid fem blir de bio, och ikväll tjejerna :)
 
Puss!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu