söndag

Håller på att fixa lite i mitt rum så jag får lite ordning här.
 
Igår bar de av till västervik med mamma och pappa, kom hem med en hel del saker, väl hemma blev de vila i en halv timma innan de blev jobb till nio :)
När jag kom hem hade pappa gjort hemma gjors pizza så jag var mätt och god när jag gick och la mig sen.
 
Idag börjar jag inte fören halv tre så ludwig är på väg hit, jag ska fixa lite i mitt rum och kanske ta en promenad innan jobbet :)
 
Fick även tråkiga besked i morse då jag vaknade att Cory Monteith som spelar Finn i Glee dött inatt, sjukt tråkigt!
 
puss!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu