Onsdag

Ser på stalker i väntan på att breaking amish LA börjar:)
 
Idag har skolan rullat på som vanligt, drog hem och såg på geordie shore innan de blev core med kajsa:)
Efter träningen kom oscar och hämta mig, och skjusade hem mig :)
 
Igår var de skola som vanligt, men jag var ovanligt trött igår så de var riktigt segt att gå upp. Sprang 3.6 på idrotten och sen två timmars promenad med erica och elin :)
Sen kom oscar och hämtade upp mig eftersom han tog körkort igår, så han bjöd på en körtur :)
 
Nu blir de duschen.
 
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu