Onsdag

Hej!
var ett tag sen jag skrev men har haft fullt upp med skola, träning och varit allmänt trött!
Idag har jag varit på möte med miljörådet sen hem och umgås med ludwig. Nu på kvällen har jag pluggat fysik för fulla muggar för imorgon har jag prov.
 
Längtar verkligen till nästa vecka då de blir långhelg så ludwig och jag ska dra oss på en shoppingtur till Kalmar, så har något att se fram imot tills dess!
 

Nu ska jag se stalkers och breaking amish medans med telefon uppdaterar sig, som nu visar att de är 6 timmar som återstår, hoppas de hinner bli klart under natten!
 
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu