Måndag

Ligger som vanligt i sängen och ser på tv. Ska strax göra mig iordning för att krypa ner under täcket. Imorgon är det äntligen min sista dag på jobbet, ska bli så skönt att vara lite ledig!

Idag jobbade jag själv i receptionen, var inte så mycket folk som kom så satt och läste min bok somtidsfördriv. När jag kom hem somnade jag som en stock i min säng. Hoppade sen in i duschen innan jag skulle på middag hos Ludwig, jättegod mat! Blev ett dopp med Erica, Elin och Jocke innan vi åkte hem för att äta efterrätten :)

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu