Måndag

Måndag och 1 december.
Kom hem från skolan för cirka två timmar sen, gjorde mig fika och kollade på Downton Abbye som jag missade i lördags. I lördag hjälpte jag mamma att städa och pynta huset, Ludwig bjöd även på frukost på bakficka, super gott!
På kvällen åkte jag till emilia och pär för att umgås med några där.
 
Gårdagen spenderades i linköping med mamma och ludwig, kollade lite i affärerna och åt buffé, hittade två tröjor.
Ikväll ska jag ut och gå med erica och elin, vi ska gå och hälsa på jonte som flyttat till en egen lägenhet :)
 
Imorgon blir det kort dag i skolan sen träning på kvällen!
 
puss
 
En av tröjorna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu