Söndag

Inne på slutspurten av mitt jobbande för denna sommar, jobbar varje dag fram till nästa söndag och har jobbat sen i torsdags så ingen vila här inte!

Mellan måndag och onsdag var jag i stugan och bara njöt av min ledighet. På måndagen njöt vi bara vid havet. På tisdagen åkte vi över till Öland för bad, shopping och restaurangbesök.
På onsdagen åkte vi in till Kalmar för shopping kan kanske visa senare vad jag fick med mig hem, och på kvällen kom Ludwig.

Sedan i torsdags har jag varit själv hemma då mamma, pappa och Eline stannade kvar i stugan, men har mest jobbat så har inte varit hemma så mycket.

Sen nu när jag slutat ska jag hem och bara sova.

Puss





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu