Söndag

Igår tog min Bästa barndomskompis studenten! Helt sjukt!!
Vi gick hem till dem och åt jättegod smörgåstårta, kakor och kladdkaka!
På kvällen/natten var vi nere i stan och hängde lite, var dock tvungen att gå hem ganska tidigt eftersom jag idag fick hoppa in på jobbet och ta Morgonpasset, ska även hoppa in imorgon :)

Ikväll har jag varit och firat Ludwigs morfars födelsedag, vi åt på sweet chili och efter det tårta. Nu ska jag chilla resten av kvällen och bara kolla film.

Puss


Bild från i torsdags då jag hade avslutning 

Erica & Joachim 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu