Fredag

Fredag och detta liv drar sig mot sitt slut. Har inte pluggat så mycket som jag hoppats men har två dagar till på mig.

I onsdags åkte jag och mina vänner till Västervik, vi åt god mat och såg en bra film på bio.
Igår jobbade jag större delen av dagen, sen åkte jag och tränade baldansen med Danne :)
Kvällen bestod av att mysa med vänner och fira finaste Elin som fyllde 18 igår!!
Och imorgon ska det firas på kharma!

Nu ska jag fixa mig innan jag ska kasta mig på cykeln ner till leklandet :)

Puss





Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2015-04-10 @ 09:13:56
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu