Tisdag

Tisdag och jag slutat tidigt, slutade dock extra tidigt vid halv tio idag pga np i svenska. Gick hem till Emilia och umgicks med henne innan vi åkte och åt lunch med resten av familjen :)
Mötte upp Danne för att umgås med honom ett tag, såg på tv och övade lite dans till balen :)
A fyller 18 idag så följde med han hem efter han slutat skolan, han fick present och så pluggade vi lite körkort. Skön eftermiddag!

Imorgon är det redan onsdag, veckorna bara flyger iväg och känner att jag knappt hinner med allt jag vill och måste. Bara att hänga i till studenten!

Puss

Mina nya brillor som jag fick av pappa i lördags❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu